.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صنایع نساجی "پوشش" گیلان احیا می شود

رئیس سازمان صنایع و معادن استان گیلان از احیای کارخانه های نساجی پوشش تا پایان سال 89 در رشت خبر داد.

محمدحسین اصغریان با اعلام اینکه ماشین آلات صنایع نساجی پوشش گیلان وارد شده است، افزود: این کارخانجات به عنوان بزرگترین واحد صنعتی گیلان در گذشته، تا پایان سال 89 با ظرفیت 12 تن نخ و پارچه در روز احیا می شود.

وی عنوان کرد: عملیات بازسازی و نوسازی شرکت صنایع پوشش گیلان با تلاش استاندار گیلان، وزارت صنایع و معادن و مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

رئیس صنایع و معادن گیلان اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری با حداقل 20 درصد و تا پایان سال آینده تا 60 درصد کل بخشهای مجتمع صنایع نساجی پوشش به مدار تولید بازگردد.

وی با اعلام اینکه گیلان از دیرباز قطب نساجی کشور بوده است، افزود: عمده ترین عامل این مهم، مزیت آب و هوایی موجود در استان، آماده بودن زیربناها، وجود نیروی انسانی متخصص و نزدیکی به بازارهای تامین مواد اولیه است.

اصغریان خاطرنشان کرد: صنعت نساجی گیلان در چند ساله اخیر در جریان خصوصی سازی همچنین بارش برف سال 83 بیشترین خسارت را متحمل شده است و هم اکنون با وجود بحرانهای خاص از جمله بحران جهانی در اقتصاد و جریان شدید قاچاق روند رو به رشدی دارد.

وی گفت: در حال حاضر طرحهای بزرگ و خوبی در بخش نساجی استان در حال اجراست که با بهره برداری ازاین طرحها در دو، سه سال آینده پنج تا شش هزار شغل در استان ایجاد می شود.

رئیس صنایع و معادن گیلان با اشاره به اینکه نساجی استان در گذشته رتبه سوم یا چهارم و هم اکنون جزو شش استان برتر کشور است، اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسئولان و صنعتگران جایگاه صنعت نساجی به رتبه واقعی خود برسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.